Σάββατο 27 Ιουλίου 2013

ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ

Κάτι μου συμβαίνει και ξεχνώ ν ανάψω το φως
όταν το σκοτάδι είναι πυκνό
Κι αντί γι αυτό ψάχνω επίμονα μέσα στο σκοτάδι
να βρω ό,τι μου λείπει.
Κάτι μου συμβαίνει,
μια παράδοξη αίσθηση κι ακόμα πιο παράδοξη παρόρμηση
με κάνει να θέλω να συνηθίσω να βλέπω στο σκοτάδι.
Είναι η παρόρμηση αυτή κάτι σαν το έπαθλο
μιας αφύσικης προσπάθειας να μάθω να βλέπω στο σκοτάδι
Μιας προσπάθειας που με παρακολουθεί χρόνια πολλά
χωρίς ούτε καλά - καλά να το ξέρω.
Θαρρείς και κάτι θέλει να μου πει :
Αν θέλεις να σε προσέξουν
και να σε εκτιμήσουν ως φωτισμένο άνθρωπο,
θα πρέπει να μάθεις να βλέπεις στο σκοτάδι
ό,τι οι άλλοι δεν μπορούν να δουν
ό,τι οι άλλοι θέλουν να δουν ή ό,τι υποψιάζονται ότι βλέπουν
Έτσι θα αποκτήσεις συμπάθειες και κοινωνική αναγνώριση
Η κοινωνία θα σε αμείψει
επειδή τη βοηθάς να βρει το δρόμο της, όπως νομίζει,
 χωρίς να αρνηθεί το σκοτάδι.
Τη βοηθάς, όπως νομίζεινα βρει την αλήθεια,
που της υπόσχεται την αιωνιότητα...
Αλεξανδρούπολη 1993

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου